onsvatdiepad.reismee.nl

Ons vat die pad

Half september 2014, hoogste tijd voor een lange vakantie. Als de rest van Nederland zich suf prakkizeert over wat te doen met de komende feestdagen, is het aan de andere kant van de aardbol lente.In Zuid-Afrika en Namibië, om preciezer te zijn.

Geen gestress met tijdzones, geen gedoe met taalbarrières, wantwe gaan naar Afrika. Geen taalproblemen? Nee, inhet deel van Afrika datop ons bezoek mag rekenen, is Nederlands- of wat daar op lijkt - gewoonéén van degesproken talen.Een handigheid die we met een korrel zout moeten nemen, wanteengiraffe is in het Afrikaans een kameelpaard.Maar daar zullen we vast snel aan wennen.

Een lange reis langs een keur aan natuurparken, woestijnen, steden, wijngebieden staat ons te wachten. Dat wordt veel reizen.Of om het in de juiste taal te zeggen: Ons vat die pad!

Reis mee en volgons blog.

Mariella en Jelle

Ben Veen

Ha Maríëlla,
Ik was vorige week zo bezig met de voorbereidingen van het POS cabaret dat ik vergeten ben je nog een hele goede reis en fijne tijd in Afrika toe te wensen. Bij deze dan en dat geldt natuurlijk ook voor Jelle.
Groetjes,
Ben